Sunday, June 13, 2010

我的路,在哪?

有些事情,想象和现实是不一样的。。
坚持已久的信念,突然间好想放弃。。
有种何去何从,不知哪里才是我的方向?
怎么绕了一大圈,又回到原点?
我不喜欢这样的工作环境,我知道我不喜欢。。
觉得自己读书所学到的,都派不上用场。。
迷失了方向。。
攀爬,搏上位,勾心斗角,复杂的人事,我想:我应该会吃不消。。
当你身边都是厉害的人时,你就会发现自己多么的渺小。。
我已经没什么大志了。。
只想过个安稳的日子。。

2 comments:

Suying said...

ur post is exactlly how i felt in my post too...execept mine is english...*sigh* working life is so saddening...=(

puisee said...

yea...and i feel like this is not the thing that i want...maybe is the environment and the culture, i don't like it...but what to do? we are already step in this field...trying hard to persuade myself to go work while i thought i should be enjoying it..:(